facebook

12 august 2011

Vinete coapte si ardei pentru iarna


Ingrediente necesare:
2 kg vinete
2 kg ardei capia
100 ml ulei
2 lingurite sare

Mod de preparare:
Coacem vinetele si ardeii, curatam ardeii de seminte si coaja si desi este neplacut, incercam sa curatam vinetele de coaja cand sunt inca fierbinti pentru a ramane deschise la culoare, apoi punem la scurs pe un platou inclinat.

Dupa ce s-au scurs asezam in borcane un strat de vinete, un strat de ardei. Lasam borcanele goale de un deget si deasupra turnam cate 3 linguri de ulei, inchidem bine borcanele si le fierbem la bain -marie timp de 2 ore.


Acoperim cu paturi oala in care au fiert borcanele si lasam asa pana a doua zi cand le scoatem si le asezam in camaruta racoroasa.


Folosim amestecul la salata sau la ghiveci.
Un amestec delicios pentru o salata delicioasa!!!!!
Pe timp de iarna cand umblam la borcanele, adaugam putina maioneza si ceapa tocata si gata. Un deliciu!

4 comentarii:

  1. Extraordinar de bune,am sa fac si anul acesta, incercati si veti vedea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut si eu un astfel de aranjament, fara sa mai adaug ulei, sare, si am dat borcanele dupa ce am pus capacele, la cuptor, pentru 20 minute de cand au inceput sa 'faca bule'

    RăspundețiȘtergere
  3. Am asezat ardeii "in picioare" in borcan, intr-o parte, iar vinetele in partea opusa, am mmai itrodus si rosii coapte.

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii