facebook

5 iunie 2012

One lovely blog award



Sunt tare bucuroasa si onorata sa primesc acest premiu de la Gabriela,  Kitchen open 24h/day, careia ii multumesc din suflet! 

Regula este sa spun 7 lucruri despre mine si sa il ofer mai departe altor 15 bloggeri pe care ii indragesc.

Acestea fiind spuse, iata cate ceva despre mine:

1. sunt dependenta de iubire si afectiune
2. imi plac copiii si am o fetita minunata pe care o ador
3. imi plac surprizele, dar daca aflu mai devreme ca urmeaza innebunesc pana soseste momentul :)
4. imi place sa ii fac pe ceilalti sa zambeasca si sa se simta iubiti,importanti, apreciati etc
5. ador apa si soarele si visez sa lenevesc pe o plaja in Bahamas
6. doresc sa imi schimb job-ul cu unul in care sa ma regasesc din nou
7. sunt pasionata de gatit si de fotografie

Ofer cu mare drag si admiratie acest premiu urmatorilor bloggeri pe care ii indragesc:

1.  Dulcegarii Culinare
2.  DiaMar - bucataria galbena
3.  Maya's World
4.  Pasiune pentru bucatarie
5.  Papa bun
6.  Bucataresele vesele
7.  Dulciuri fel de fel
8.  Emily's cupcakes
9.  Laura Sava
10. Teo bucatar
11. Diamond loves cuisine
12. Alice Kitchenette
13. Bucataria Irinei
14. Retete fel de fel
15. Ikka is blog


Va imbratisez cu mult drag si va invit sa va ridicati premiul!!!
Va puuup

10 comentarii:

  1. Pfiu eu.... wooow ce sa mai zic ca nici nu mai am cuvinte ma bucur nespus...... Multumescccccccccccccccc ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos ca te-ai gandit la mine.Foarte dragut premiul,il ridic cu placere.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Myky,iubita multumesc mult ca te-ai gandit la mine!Pupici si o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce draguuuuuut! Multumesc din tot sufletul scumpa mea!
    Sper sa-l pot da mai departe :*

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii