facebook

29 iulie 2012

Inghetata de mure

Ingrediente necesare:
- 500 gr mure
- 150 gr zahar
- 4 ou
- 300 gr iaurt cremos
- 3 plicuri zahar vanilat

Mod de preparare:

Murele din curtea noastra:
 Curatam murele, le spalam sub jet de apa si le pasam impreuna cu 1 lingura de zahar, dupa care strecuram piureul printr-o sita pentru a separa semintele.
 Separat, batem ouale cu zaharul vanilat si cu restul de zahar, dupa care adaugam pe rand cate o lingura de piure de mure si o lingura de crema de iaurt.
Mixam bine, dupa care asezam crema in formele dorite si dam la congelator pentru cateva ore bune.

12 comentarii:

  1. wow, cat de bine arata!!! Vreau si eu o portie dintr-aia, se poate? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!!!!!
    Poliana, cu mare drag te servesc!!!!!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu care sunt cel mai mare fan inghetata,declar ca-mi place fooooarte mult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culoare frumoasa! Foarte buna trebuie sa fie inghetata ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ce bine arata:)!!!Un adevarat rasfat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Murele au fost ingredientul preferat zilele acestea si la tine si la mine. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Abia astept sa le culeg si eu pe ale mele cand ajung la tara

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii