facebook

6 august 2013

Placinta cu dovlecei

 

Ingrediente necesare:  
- 8 oua
- 1.5 kg dovlecei
- 5 morcovi
- 200 g faina
- 150 ml ulei
- 150 g cascaval
- 1 ceapa
- 1/2 plic praf de copt
- sare, piper


Mod de preparare:
Curatam dovleceii si morcovii si ii dam prin razatoare.
Intr-un vas incapator, amestecam ouale cu uleiul si apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt.
Amestecam bine pana ce faina este perfect incorporata.
Adaugam dovleceii storsi bine de apa si morcovii rasi ceapa data prin razatoare si cascavalul ras si amestecam bine pana obtinem un aluat uniform.
Acoperim tava cu hartie de copt si adaugam aluatul.
Coacem placinta la 180°C in cuptor preincalzit  pentru 40 de minute.

Este minunata atat calda cat si rece.

Sa aveti pofta!!!!


 Sursa

4 comentarii:

  1. Cum sa refuz asa o frumusete de fata?Am servit cu placere,si mi-a placut!
    Multumsc si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioasa placinta asta, servesc si eu cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am mancat pana acum placinta in asa combinatie, insa am servit acum de la tine o feliua ;))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Serviti cu incredere dragele mele ca este tare bunuta!!!!!!
    Va pup si zi frumoasa tuturor!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Ultimele comentarii